|
|
| Auteur |
Bericht |
Brannigan
Fantasyliefhebber

|
Geplaatst:
di mrt 30, 2010 7:54 pm |
  |
@Hay: natuurlijk is het hartstikke fijn voor je dat je niet afhankelijk zou zijn van eventuele inkomsten uit je schrijfwerk, maar voor diegenen die van schrijven rond willen komen is dit ietwat frustrerend. Mijn bedoeling is om zo snel mogelijk van het (fictie) schrijven te kunnen leven. Ondertussen is het natuurlijk geen probleem om af en toe een commerciele opdracht te doen...
@Wim: fijn dat je weer terug bent op het forum! |
_________________ Unleash Award 2011
NCSF-prijs 2010
www.patrickbrannigan.nl
Download mijn verhalen via de iBookstore: http://itunes.apple.com/nl/artist/patrick-brannigan/id495080028?mt=11 |
|
   |
 |
Hay van den Munckhof
Gepassioneerd schrijvenaar
|
Geplaatst:
di mrt 30, 2010 9:54 pm |
  |
| Quote: | | ...maar voor diegenen die van schrijven rond willen komen is dit ietwat frustrerend. |
Ik begrijp je reactie wel, Okke. Maar bedenk daarbij dat het voor mij ietwat frustrerend is dat ik geen achttien of achtentwintig meer ben.
Je kunt nu eenmaal niet alles hebben. Zo ben ik ook wel eens (gelukkig nooit lang) boos op mezelf omdat ik pas zo laat (toen ik al ruim een 55+er was!) met schrijven begonnen ben. Dat was trouwens meer luiheid dan gebrek aan geloof in eigen kunnen. Een mooi verhaal of boek lezen is immers heel wat eenvoudiger dan het schrijven daarvan.
Maar nu ik eenmaal ervaren heb welke geweldige voldoening het geeft als een uitgeverij iets van jouw hand de moeite waard vindt om het te publiceren, denk ik dat er veel voor nodig zal zijn om mij ooit nog van het schrijven af te houden.
@ Ik sluit me bij je laatste opmerking aan.  |
|
|
    |
 |
maryson
Groot fantasyliefhebber
|
Geplaatst:
di mrt 30, 2010 10:45 pm |
  |
Ik sluit me ook aan bij de laatste opmerking.  |
_________________ More cheese is more holes. More holes is less cheese. More cheese is less cheese. |
|
   |
 |
Astrid
Gepassioneerd schrijvenaar

|
Geplaatst:
wo mrt 31, 2010 8:56 am |
  |
Wat een warmte voel ik hier
Ik schrijf verhalen als hobby en probeer dmv het schrijven van artikelen (interviews e.d.) de stalling van mijn paardje te onderhouden. Gaat de ene keer beter dan de andere. Deze maand heb ik bijvoorbeeld nog geen opdracht binnen gehaald. Ik schrijf a.d.h.v een briefing van de uitgever (ik maak bijna altijd een de-briefing om misverstanden te voorkomen) en de inkomsten wisselen. De ene keer is het 300 euro voor een artikel van 1500 woorden, de andere keer 150 voor een vijf vragen interview. |
|
|
   |
 |
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp