| Auteur |
Bericht |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
do okt 15, 2009 10:44 am |
  |
| Alex de Jong schreef: | Trouwens... ik bedacht me net wat: ik ben inmiddels met drie auteurs bezig om een boek te (her)uitgeven. Martijn Icks, Jaap Boekestein en Anko van der Woude (herdruk van Jachtseizoen; al dan niet met nieuwe verhalen, maar wel met een nieuwe, sprekender cover!). Ineens had ik een idee: als ik al deze drie auteurs nu tegelijkertijd presenteer op een boekpresentatie... heel veel liefhebbers van het genre kunnen dan langskomen, maken we er meteen een leuke bijeenkomst/happening van Ons eigen kleine boekenbal  |
|
_________________ De komende tijd steek ik veel tijd in mijn eigen schrijfprojecten. Hier tref je een speciale pagina over mijn schrijfprojecten.
Twitter: @Pure_Fantasy |
|
    |
 |
lirael
Fantasyliefhebber

|
Geplaatst:
do okt 15, 2009 11:25 am |
  |
Het zou super zijn als er een tweede druk komt! Ik heb je ook al vaker gezegd dat je er aan mij sowieso al 1 verkocht hebt he Alex
gaat heel hard duimen, want dan zouden de bofjes hier compleet zijn! |
_________________ in het heden verliest men zich in het verleden, in het verleden droomt men van de toekomst.. |
|
  |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
do okt 15, 2009 12:05 pm |
  |
| lirael schreef: | | gaat heel hard duimen, want dan zouden de bofjes hier compleet zijn! |
Tja, het wordt wel een andere uitgave, dus de oorspronkelijke uitvoering van Anko's boek heb je dan niet... |
_________________ De komende tijd steek ik veel tijd in mijn eigen schrijfprojecten. Hier tref je een speciale pagina over mijn schrijfprojecten.
|
    |
 |
lirael
Fantasyliefhebber

|
Geplaatst:
do okt 15, 2009 12:35 pm |
  |
| Alex de Jong schreef: | | lirael schreef: | | gaat heel hard duimen, want dan zouden de bofjes hier compleet zijn! |
Tja, het wordt wel een andere uitgave, dus de oorspronkelijke uitvoering van Anko's boek heb je dan niet... |
Is niet zo'n ramp hoor.  |
_________________ in het heden verliest men zich in het verleden, in het verleden droomt men van de toekomst.. |
|
  |
 |
Marie-José
Gepassioneerd schrijvenaar

|
Geplaatst:
do okt 15, 2009 1:48 pm |
  |
Tsja we kunnen niet alles hebben
Maar nu heb ik hem helemaal niet! Dus ik zou zeker juichen als Jachtseizoen nog eens uitkomt in wat voor uitvoering dan ook. 100% zeker dat ik tot aanschaf overga.  |
_________________ "When dragons make war, Krynn can only tremble in the shadow of angry wings." |
|
   |
 |
Peter
Groot fantasyliefhebber
|
Geplaatst:
do okt 15, 2009 7:28 pm |
  |
Een tweede druk van Jachtseizoen zou geweldig zijn; dat verdient Anko dubbel en dwars!
| Quote: | | Heb Anko net een mail gestuurd en gevraagd of we een tweede druk zullen gaan doen... |
Hoe zou het toch met Anko zijn? Lang niets meer van hem gehoord...  |
_________________ Hoe grijzer, hoe wijzer.
Hoe kaler, hoe banaler. |
|
  |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
di jun 01, 2010 7:23 pm |
  |
Inmiddels is de herdruk verschenen en kun je hier een recensie vinden:
Fantasy Realm |
|
    |
 |
|
|