Pure Fantasy forum index
Het forum doorzoeken In- of uitloggen
Veel gestelde vragen Registreer je voor het forum
Lijst met forumgebruikers
Gebruikersgroepen
 E-boeken van Nederlandse fantasy schrijvers bij Verschijnsel Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Plaats nieuw berichtPlaats reactie Pure Fantasy forum index » Promotie
Auteur Bericht
taisteng
Nieuweling

BerichtGeplaatst: vr dec 02, 2011 1:06 pm Reageer met quoteNaar boven

Download gratis en betaalde e-boeken bij http://verschijnsel.net/
Boeken blijven tegenwoordig helaas vaak maar een paar maanden in druk. Als remedie is Uitgeverij Verschijnsel een e-boek portaal begonnen waar je gratis en betaalde e-boeken kunt downloaden.
De gratis boekjes hebben de lengte van een redelijk lange treinreis en zijn als een soort introductie van de romans en verhalenbundel bedoeld. Ze zijn in alle gangbare e-boek formaten te downloaden.
In eerste instantie doen de volgende schrijvers mee; Mike Jansen, Gerben Graddez Hellinga, Tais Teng, Marcel Orie, Jaap Boekestein, Jan J.B. Kuipers, Guido Eekhaut en Paul Harland.

De prijzen van de romans en bundels liggen tussen de $2.99 en $4.99. Met zo schappelijk mogelijke prijzen hopen we illegale downloads te voorkomen zodat schrijvers ook iets aan hun werk verdienen.

Nieuwe boeken van Verschijnsel zullen voortaan zowel als e-boek als in druk uitkomen. In die vorm komen als eerste de roman DE FALENDE GOD van Mike Jansen uit en de stevig geüpdate bundel CEPHEÏDE van Tais Teng.
Meer vind je op http://www.granterre.nl/taistengnieuws.html
Bekijk gebruikersprofielStuur privéberichtBekijk de homepage
Hay van den Munckhof
Gepassioneerd schrijvenaar

BerichtGeplaatst: vr dec 02, 2011 5:16 pm Reageer met quoteNaar boven

Ik kan nog maar niet wennen aan e-books, maar begrijp wel dat die ontwikkeling niet te stoppen valt.
Heeft Verschijnsel trouwens de euro al opgegeven? Ik zie dat je die e-books al in dollars moet betalen. Question

Fantasyliefhebber

BerichtGeplaatst: vr dec 02, 2011 7:41 pm Reageer met quoteNaar boven

Hay van den Munckhof schreef:
Ik kan nog maar niet wennen aan e-books, maar begrijp wel dat die ontwikkeling niet te stoppen valt.
Heeft Verschijnsel trouwens de euro al opgegeven? Ik zie dat je die e-books al in dollars moet betalen. Question

Een aantal van de links staan in dollars. Het ligt eraan waar je zometeen je boek aanschaft. Bij een Amerikaanse retailer is het logisch dat het in dollars is. Bij sommige retailers wordt in euro's afgerekend.

Verschijnsel boeken zijn beschikbaar via Apple iBookstore, Amazon, Barnes & Noble, Diesel eBookstore, Kobo en de Ebookstore van Sony.

http://www.verschijnsel.net
Bekijk gebruikersprofielStuur privéberichtVerstuur e-mailBekijk de homepageMSN Messenger
Hay van den Munckhof
Gepassioneerd schrijvenaar

BerichtGeplaatst: vr dec 02, 2011 8:24 pm Reageer met quoteNaar boven

Bedankt voor de informatie. Dat maakt het een stuk begrijpelijker, maar ik blijf er wat vreemd tegenaan kijken als Nederlandse boeken in dollars geprijsd worden.
Die prijzen zijn overigens heel erg redelijk.

Schrijvenaar pur sang

BerichtGeplaatst: vr dec 02, 2011 9:41 pm Reageer met quoteNaar boven

Ik kwam hier ook nog wat verhalen van Verschijnsel tegen, voor hetzelfde bedrag in $ als in € (0). Is dat wel OK/legaal?

Fantasyliefhebber

BerichtGeplaatst: za dec 03, 2011 12:47 am Reageer met quoteNaar boven

Schlimazlnik schreef:
Ik kwam hier ook nog wat verhalen van Verschijnsel tegen, voor hetzelfde bedrag in $ als in € (0). Is dat wel OK/legaal?

Als ik het zo bekijk (steekproef van 2) staan er op die site alleen links naar de boeken die ook inderdaad door Verschijnsel gratis worden aangeboden. Verschijnsel linkt zelf naar dezelfde pagina's (bij Smashwords) als ebook.gratis-downloaden.nu, dus het lijkt me in orde.

Plaats nieuw berichtPlaats reactie Pure Fantasy forum index » Promotie

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp