| Auteur |
Bericht |
Marie-José
Gepassioneerd schrijvenaar

|
Geplaatst:
di aug 19, 2008 2:28 pm |
  |
Het is best wel humor, eerst een onschuldig nummertje 18 en dan 18+
Maar dat is pas over 7 nummers... 2 jaar??
Als er nu animo is om het te lezen en schrijven, waarom dan niet nu??
Persoonlijk hou ik ook niet zo van wachten  |
_________________ "When dragons make war, Krynn can only tremble in the shadow of angry wings." |
|
   |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
di aug 19, 2008 2:28 pm |
  |
| Anaïd Haen schreef: | | Maak maar een forum-hoekje, zou ik zo zeggen |
Ons plekje?  |
_________________ De komende tijd steek ik veel tijd in mijn eigen schrijfprojecten. Hier tref je een speciale pagina over mijn schrijfprojecten.
Twitter: @Pure_Fantasy |
|
    |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
di aug 19, 2008 2:29 pm |
  |
| Tyrn schreef: | | wil ik me wel als participant aanmelden. |
Financieel? |
_________________ De komende tijd steek ik veel tijd in mijn eigen schrijfprojecten. Hier tref je een speciale pagina over mijn schrijfprojecten.
|
    |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
di aug 19, 2008 2:30 pm |
  |
| Marie-José schreef: | Het is best wel humor, eerst een onschuldig nummertje 18 en dan 18+
Precies, dat duurt mij ook veel te lang... Maken we een 15+ en een 18+...
(bovendien... begint de jeugd tegenwoordig niet steeds vroeger?) |
|
    |
 |
Anaïd Haen

|
Geplaatst:
di aug 19, 2008 2:43 pm |
  |
ons hoekje, ja
Alleen voor 18+-ers
Ik zou het dan geen 15+ noemen hoor. Kan de jeugd vroeg beginnen, mijn Oudste is over een half jaar 15 ... Toch een raar idee. |
_________________ www.anaidhaen.nl
www.fantastels.nl
Winnares UA 2010
Fladder |
|
    |
 |
Ishtarsarrow
Groot fantasyliefhebber

|
Geplaatst:
di aug 19, 2008 2:44 pm |
  |
Ik vind dat idee om het als nummer 18+ te brengen toch ook leuker.
Misschien ondertussen al een thema-katern of zo? zoals nu kerst |
_________________ ~Sometimes truth is stranger than fiction~ |
|
   |
 |
Anaïd Haen

|
Geplaatst:
di aug 19, 2008 2:55 pm |
  |
|
    |
 |
Marie-José

|
Geplaatst:
di aug 19, 2008 3:05 pm |
  |
| Alex de Jong schreef: | | Marie-José schreef: | Het is best wel humor, eerst een onschuldig nummertje 18 en dan 18+
Precies, dat duurt mij ook veel te lang... Maken we een 15+ en een 18+...
(bovendien... begint de jeugd tegenwoordig niet steeds vroeger?) |
Inderdaad! Met die jeugd van tegenwoordig is een 15+ nog braaf genoeg
Er was een tijdje terug bij ons in de bieb een lezing over fantasy. Een van de pubertjes verkondigde toen dat "Die fantasyschrijvers allemaal in een gat in de grond wonen, wereldvreemd zijn, nooit daglicht zien en nooit seks hebben gehad. Daarom verzinnen ze al die rare dingen in hun boeken."
Aha.
Op de vraag of ik "die gasten ook zo wierd vond" antwoordde ik dat ik hoop ooit "een van die gasten" te zijn.
(grote ogen) "O.... ehh...sorry dan!!"
"Ja, ondertussen zit ik, in afwachting van dat gat in de grond, ergens op een zolderkamer mijn frustraties op te kroppen. Boven een grote, stomende ketel, waar ik af en toe een afgekloven rattepoot of vleermuisvleugel in smijt.. "
Als die uitgave er komt wil ik dus een stapeltje voor in de bieb bestellen
Goed voor het imago! |
_________________ "When dragons make war, Krynn can only tremble in the shadow of angry wings." |
|
   |
 |
Ylwar
verhaalchirurg

|
Geplaatst:
di aug 19, 2008 3:45 pm |
  |
Dus lijkt het erop dat er spoedig een 18+ versie komt, omdat er onder andere markt voor is? Ik moet even bijkomen, maar het lijkt erop dat PF een echte onderneming begint te worden.  |
_________________ Publicaties:
2009 - Pure Fantasy #15, Keep them Rolling #4-09
2008 - Pure Fantasy #11, Keep them Rolling #4-08 |
|
    |
 |
Bancroft

|
Geplaatst:
di aug 19, 2008 4:32 pm |
  |
Ik zou het, ook al ben ik dan geen 18... (maarja...), ook een vreselijk goed idee vinden. Dan heb je ook een scheiding tussen de reguliere nummers en dat nummer. ^^
Daarbij, die 18+... Ik weet het niet hoor. Ga je het dan echt alleen aan 18+ verkopen? Want, en nu wil ik niet vervelend doen, de meeste films die op de markt komen onder het mom van... (bijv.) 12+ hebben ook wel de nodige momenten. Helemaal vanaf 16+ komt in bijna elke film wel enige erotisch getinte momentjes voor.
En ik moet zeggen, het enige boek waar ik ooit echt erotische momenten in heb gelezen is Het Recht van de Macht van David Baldacci (Zijn debut)... en tja, die kan toch ook iedereen kopen? (ik werd er, in het begin - toegegeven - wel een beetje door overrompeld)
En tja, de "jeugd van tegenwoordig" valt inderdaad een beetje in een gat tussen kind zijn en volwassen zijn. Afgelopen zomer heb ik dat meermaals mogen ervaren.
Het schijnt overigens wel dat in de adolocentie periode (dus ik geloof tussen 18 en 21) worden de hormonen extra geprikkeld e.d. met als gevolg dat de primaire behoeften in grotere mate boven water komen, dan daarvoor. (tja, maatschappijleer... Wat een leuk vak )
Dus ik weet zeker dat er meer dan genoeg aniemo voor zal zijn ^^
(nog mijn complimenten voor die, ik geloof covers - die laatste 2 grote plaatjes -, ze zien er erg mooi uit ^^ Zijn dat de gebruikelijke soort plaatjes die in PF staan? - qua stijl, kleur e.d.) |
|
|
   |
 |
Ditalidas
Beginnend Fantasyliefhebber

|
Geplaatst:
di aug 19, 2008 4:53 pm |
  |
Luis Royo heeft ook een aantal erg mooie pikante platen gemaakt.
 |
|
|
  |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
di aug 19, 2008 4:58 pm |
  |
Heerlijk, dit enthousiasme...
PF18+ is natuurlijk door een ieder te kopen (we blijven wel commercieel; of worden het eindelijk, niet waar? ).
Enne... nee, de plaatjes die je hier ziet staan doorgaans niet in PF. We hebben illustratoren die plaatjes maken bij een specifiek verhaal. Maar wanneer we een pikante(re) editie maken, kunnen we natuurlijk niet het gebruikelijke materiaal plaatsen...  |
|
    |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
di aug 19, 2008 5:00 pm |
  |
| Ditalidas schreef: | | Luis Royo heeft ook een aantal erg mooie pikante platen gemaakt. |
Mooi! |
|
    |
 |
Thirza
PF redactielid
|
Geplaatst:
di aug 19, 2008 5:02 pm |
  |
Ja, Royo is erg bekend. Prachtige tekeningen, vind ik. |
_________________ "Ik wil Shin’Dynave niet kwijt, DrakenHeer. Ik heb haar te lief. Te lang. Te hevig. Er is geen andere optie. Ze hoort bij mij, ik bij haar. Zo was het, zo is het en zo zal het altijd zijn." © ThirzaMeta, 2011, Isangraille, deel 4 van Zeríans Vloek |
|
    |
 |
Bancroft

|
Geplaatst:
di aug 19, 2008 5:02 pm |
  |
Ik bedoelde niet het plaatje zelf!
Maar ik bedoel meer de kwaliteit van de plaatjes, is die in andere PF's ook zo? Want ik vind ze buitengewoon gemaakt.
Deze plaatjes zijn daarom niet minder mooi ofzo, want deze zijn erg gepeperd ^^ (en ik houd van peper ) |
|
|
   |
 |
|
|