| Auteur |
Bericht |
Hay van den Munckhof
Gepassioneerd schrijvenaar
|
Geplaatst:
zo jul 26, 2009 1:54 pm |
  |
Seraphim schreef:
| Quote: | En Hay, Thirza's boeken lagen er alletwee hoor |
Weer eens niet goed gekeken. Schijnen meer mannen last van te hebben!
Is ook geen probleem. Op Castlefest of Fantastyval krijg ik van Thirza gelijk een gesigneerd exemplaar van Muziekwevers (hoop ik)
Op een bankje in Brugge heb ik Django's winnende verhaal vast gelezen. Daarna pas begreep ik dat zakje zoutjes, dat we van Alex kregen.  |
_________________ http://hayvandenmunckhof.wordpress.com/ |
|
    |
 |
Ka Sha Gan
Redactie Pure Fantasy & Pure Thrillers

|
Geplaatst:
zo jul 26, 2009 3:49 pm |
  |
| seraphim schreef: | | Er waren maar 4 schrijvers en 1 jurylid/uitgever, wat ik wel jammer vond. |
Dat zijn dan evenveel schrijvers als op de prijsuitreiking.
Alleen was er toen zelfs geen jurylid.
Njah, als het maar gezellig was, niet?
Ik ben wel benieuwd naar het boekje. |
_________________ Zwart als de schaduw
opent het kwaad zijn ogen,
beraadt zich spiedend als de kraai
op de volgende vleugelslag.
uit Zucht
© Rik Raven |
|
    |
 |
Pieter

|
Geplaatst:
zo jul 26, 2009 7:36 pm |
  |
Alex was er toen toch wel? En die was toch ook jurylid?
Welke schrijvers waren er? Alex nog een praatje gehouden? |
_________________ Vlo en Stiekel
------Winnaar Unleash Award 2009------
-Winnaar aanmoedigingsprijs PHP 2008-
|
|
     |
 |
Hay van den Munckhof
|
Geplaatst:
zo jul 26, 2009 8:06 pm |
  |
Van de schrijvers waren Karlien, Patrick, Lillian en Hay aanwezig.
Alex heeft zeker een praatje gehouden en wel met de camera van de regionale westvlaamse omroep erbij. We komen binnenkort dus op Focus-TV!
Aansluitend aan de presentatie had Alex voor die omroep ook een interview.
Daarnaast heeft de fotograaf van de plaatselijke pers twee groepsfoto's gemaakt, eentje voor de Brugse Boekhandel
(met verbaasd toekijkende Japanse toeristen ) en eentje binnen.
We krijgen per email nog bericht over deze publicaties/uitzendingen met de juiste links erbij.
O ja, het stadsbestuur van Brugge gaat deze wedstrijd overnemen!
Het wordt dan blijkbaar een onderdeel van de al langer bestaande driejaarlijkse literaire prijs van de stad Brugge. Het maximaal aantal woorden blijft dan 1500. |
_________________ http://hayvandenmunckhof.wordpress.com/
Laatst aangepast door Hay van den Munckhof op ma jul 27, 2009 8:40 am, in totaal 2 keer bewerkt. |
|
    |
 |
Pieter

|
Geplaatst:
zo jul 26, 2009 8:10 pm |
  |
Klinkt echt supergaaf, man. Leuk! Dus al vier auteurs hebben de eerste stap richting 'beroemd worden in Japan' gezet.
Ik ga er vanuit dat, als het zo ver is, de juiste links even openbaar worden gemaakt.  |
|
|
     |
 |
Hay van den Munckhof
|
Geplaatst:
zo jul 26, 2009 8:14 pm |
  |
|
    |
 |
Anne
Gevorderd schrijvenaar

|
Geplaatst:
ma jul 27, 2009 8:31 am |
  |
Ik vond het zo jammer dat ik er niet bij kon zijn Nu ik dit allemaal lees helemaal! |
|
|
  |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
ma jul 27, 2009 9:27 am |
  |
Het was leuk! Jammer alleen (nou ja...) dat er zoveel pers was, waardoor ik nauwelijks de tijd kreeg om met de mensen aanwezig te praten. En toen ik de persmuskieten eindelijk van me af had geschud, 'moest' ik nog even wervend praten met een medewerker van de dienst cultuur van Brugge. Ze willen mij erbij hebben voor hun wedstrijd en willen graag ook zo'n boekje als we zaterdag presenteerden. Kijk, hebben we met z'n alleen toch iets goeds voor elkaar gekregen!
Dank aan een ieder die de moeite heeft genomen om langs te komen. Excuses dat ik zo weinig tijd had en dus niet uitgebreid gezellig met jullie kon kletsen... |
_________________ De komende tijd steek ik veel tijd in mijn eigen schrijfprojecten. Hier tref je een speciale pagina over mijn schrijfprojecten.
Twitter: @Pure_Fantasy |
|
    |
 |
Pieter

|
Geplaatst:
ma jul 27, 2009 9:35 am |
  |
| searcher schreef: | Ik vond het zo jammer dat ik er niet bij kon zijn Nu ik dit allemaal lees helemaal! |
Ik heb precies hetzelfde. Maar ja, wat niet gaat, gaat niet. Heb ook zin om de bundel in mijn handen te houden. |
|
|
     |
 |
Ka Sha Gan
Redactie Pure Fantasy & Pure Thrillers

|
Geplaatst:
ma jul 27, 2009 11:34 am |
  |
| Nevynn Rye schreef: | | Alex was er toen toch wel? En die was toch ook jurylid |
Nee, hoor. Geen Alex. Als ik nog eens even terugkijk en opzoek - het staat ergens in mijn dagboek - waren er op 2 mei jl. op de prijsuitreiking welgeteld 4 schrijvers, waaronder ik, zei de gek.
Eh... Okke de Jong/Patrick was er en Fred Rabouw met Vrouw... wie was die andere... sorry, erg slecht geheugen.
Verder was er alleen die aardige dame van de boekhandel en een perfsotograaf. Ja, ook wij zijn op de gevoelige plaat gezet.
Ik vind het toch jammer dat er opnieuw zo weinig animo was, in ieder geval van de deelnemerskant. Misschien een volgende keer toch gaan carpoolen. |
_________________ Zwart als de schaduw
opent het kwaad zijn ogen,
beraadt zich spiedend als de kraai
op de volgende vleugelslag.
uit Zucht
© Rik Raven |
|
    |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
ma jul 27, 2009 12:00 pm |
  |
Ik was er toen inderdaad niet. Zat bij Jaap aan zijn ziekenhuisbed. Vond dat ik, als uitgever, geen goede sier kon maken op een bijeenkomst, terwijl een gewaardeerde medewerker en vriend met messteken richting ziekenhuis was gegaan... |
_________________ De komende tijd steek ik veel tijd in mijn eigen schrijfprojecten. Hier tref je een speciale pagina over mijn schrijfprojecten.
Twitter: @Pure_Fantasy |
|
    |
 |
Pieter

|
Geplaatst:
ma jul 27, 2009 1:06 pm |
  |
| Ka Sha Gan schreef: | | Ik vind het toch jammer dat er opnieuw zo weinig animo was, in ieder geval van de deelnemerskant. Misschien een volgende keer toch gaan carpoolen. |
Animo was er wel bij mij. Alleen de afstand he? Daarnaast ging het weekend logeren van mijn dochter onverwacht niet door, dus dan kies ik toch voor die kleine meid. Heb met haar wat leuks gedaan.
Maar tussen ons gezegd: ik baal er nog steeds van dat ik er niet bij was. |
|
|
     |
 |
seraphim
Schrijvenaar pur sang

|
Geplaatst:
ma jul 27, 2009 1:23 pm |
  |
Het heeft er misschien ook mee te maken dat het net het weekend voor CastleFest was? Het is dat Brugge voor mij gemakkelijk te bereiken is, maar anders had ik het misschien ook niet zien zitten om twee weken achter elkaar ergens heen te reizen, terwijl je net zo goed op CF de bundel kunt kopen en iedereen zien. En de uitnodiging kwam ook nogal op het laatste nippertje, vond ik. Kan me voorstellen dat veel mensen al andere plannen gemaakt hadden. |
_________________ Op zoek naar proeflezers? Neem een kijkje bij De Leesproeverij. |
|
  |
 |
Shera
PF redactielid

|
Geplaatst:
ma jul 27, 2009 2:16 pm |
  |
| Nevynn Rye schreef: | | searcher schreef: | Ik vond het zo jammer dat ik er niet bij kon zijn Nu ik dit allemaal lees helemaal! |
Ik heb precies hetzelfde. Maar ja, wat niet gaat, gaat niet. Heb ook zin om de bundel in mijn handen te houden. |
Ik ook jammer  |
_________________ -------------------------
www.magictales.nl |
|
   |
 |
Shera
PF redactielid

|
Geplaatst:
ma jul 27, 2009 2:17 pm |
  |
| Alex de Jong schreef: | | Ik was er toen inderdaad niet. Zat bij Jaap aan zijn ziekenhuisbed. Vond dat ik, als uitgever, geen goede sier kon maken op een bijeenkomst, terwijl een gewaardeerde medewerker en vriend met messteken richting ziekenhuis was gegaan... |
Mijn god! Messteken? Gaat het wel weer goed?? |
_________________ -------------------------
www.magictales.nl |
|
   |
 |
|
|