|
|
| Auteur |
Bericht |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
wo sep 30, 2009 11:53 am |
  |
DARK FANTASY Zilvernimf en andere bittere sprookjes is een sprookjesboek voor volwassenen die niet van zoete verhaaltjes houden.
Een prachtig geïllustreerd, fullcolour boekwerk met zeven betoverende sprookjes waarin de hoofdpersonen niet lang en gelukkig leven. Als ze het al overleven…
Desondanks is het een magisch boek vol prinsessen en monsters, helden en slechteriken, zieke kinderen en gemene stiefouders, en onschuldige meisjes en boze tovenaars. Alle traditionele sprookjesthema’s worden behandeld: liefde, wraak, hebzucht, angst en hoop.
Bianca Mastenbroek heeft voor dit boek samengewerkt met illustratrice Iris Compiet, die de verhalen in adembenemende beelden heeft omgezet. Door de afwijkende vormgeving is het boek een waar kunstwerk geworden.
Zilvernimf en andere bittere sprookjes is een betoverend boek. Zowel de verhalen als de illustraties grijpen je bij de strot en laten je niet meer los. Tot het onontkoombare einde…
In Zilvernimf is een vader wanhopig vanwege zijn doodzieke zoon. Gebrandmerkt vertelt over een meisje dat achter haar ware identiteit komt. De IJsgodin verkilt het hart van haar priester.
In Bloedwraak vecht een moeder voor haar ongeboren kind en in Onweerstaanbaar gaat een lelijk meisje op zoek naar schoonheid en geluk. Dat niemand te vertrouwen is, ondervindt de kroonprinses in Zielsportret aan den lijve. En ten slotte Mijndag, een naargeestig verhaal waarin een jonge vrouw gevangen wordt gehouden door een monsterlijke man.
Zilvernimf en andere bittere sprookjes is een betoverend boek. Zowel de verhalen als de illustraties grijpen je bij de strot en laten je niet meer los. Tot het onontkoombare einde…
Bestellen kan via www.booksoffantasy.nl
Klik hier voor meer fantasy, SF en horror boeken |
_________________ De komende tijd steek ik veel tijd in mijn eigen schrijfprojecten. Hier tref je een speciale pagina over mijn schrijfprojecten.
Twitter: @Pure_Fantasy
Laatst aangepast door Alex de Jong op vr okt 02, 2009 4:20 pm, in totaal 1 keer bewerkt. |
|
    |
 |
bianca
auteur van boeken voor jong en oud

|
Geplaatst:
wo sep 30, 2009 8:03 pm |
  |
|
    |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
wo sep 30, 2009 9:07 pm |
  |
Tja, duistere sprookjes kon ook, maar dan denken mensen nog dat het een kinderboekje is  |
_________________ De komende tijd steek ik veel tijd in mijn eigen schrijfprojecten. Hier tref je een speciale pagina over mijn schrijfprojecten.
Twitter: @Pure_Fantasy |
|
    |
 |
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp