| Auteur |
Bericht |
Anaīd Haen
Gepassioneerd schrijvenaar

|
Geplaatst:
wo aug 27, 2008 3:52 pm |
  |
|
    |
 |
Pieter

|
Geplaatst:
wo aug 27, 2008 3:54 pm |
  |
| Alex de Jong schreef: | haha, als ik de taal niet zou kennen, zou ik dan hebben kunnen bedenken dat ik 'no hablo Espagnol' moest zeggen om in dezelfde taal aan te geven dat ik het niet weet?  |
| Anaīd Haen schreef: | Ik ben ook sierlijk  |
En ook een beetje blond, stiekem?  |
_________________ Vlo en Stiekel
------Winnaar Unleash Award 2009------
-Winnaar aanmoedigingsprijs PHP 2008-
|
|
     |
 |
Anaīd Haen

|
Geplaatst:
wo aug 27, 2008 3:56 pm |
  |
|
    |
 |
wout jut
PF abonnee

|
Geplaatst:
wo aug 27, 2008 4:28 pm |
  |
| Ylwar schreef: | | Hier ook. Die heb ik nog van je gekocht toen je nog zo'n lange, grijze staart aan je hoofd had zitten... |
Had jij een grijze staart? Goh, jammer dat ik dat gemist heb. Maar ik heb dat boek ook. Zo uit jouw handen gekocht toen ik je voor het eerst zag op de stripbeurs. Dat waren nog eens tijden.  |
_________________ Ik hoor en ik zie, ik zie en reageer, maar waarop? Ga naar www.ikschrijfwoutjut.nl.nu
Gebruik deze link naar Bol.com en PF ontvangt een klein percentage van jouw aankoop!
Laatst aangepast door wout jut op wo aug 27, 2008 8:39 pm, in totaal 1 keer bewerkt. |
|
   |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
wo aug 27, 2008 7:34 pm |
  |
Haha, opa vertelt...
En ja, ik heb toch zeker anderhalf jaar een paardenstaart gehad. Grijs, want ja, de rest van mijn haar is dat ook... Maar ben weer op het rechte pad (wat haarstijl betreft, niet qua kleur, want dat vinden vrouwen "leuk"). |
_________________ De komende tijd steek ik veel tijd in mijn eigen schrijfprojecten. Hier tref je een speciale pagina over mijn schrijfprojecten.
Twitter: @Pure_Fantasy |
|
    |
 |
wout jut
PF abonnee

|
Geplaatst:
wo aug 27, 2008 8:44 pm |
  |
| Alex de Jong schreef: | Haha, opa vertelt...
En ja, ik heb toch zeker anderhalf jaar een paardenstaart gehad. Grijs, want ja, de rest van mijn haar is dat ook... Maar ben weer op het rechte pad (wat haarstijl betreft, niet qua kleur, want dat vinden vrouwen "leuk"). |
AH, leuk. Ja, ik krijg steeds meer witte haren (weer eens wat anders dan grijs). Dus over zo'n tien jaar loop ik met een witte kop rond . |
_________________ Ik hoor en ik zie, ik zie en reageer, maar waarop? Ga naar www.ikschrijfwoutjut.nl.nu
Gebruik deze link naar Bol.com en PF ontvangt een klein percentage van jouw aankoop! |
|
   |
 |
Ylwar
verhaalchirurg

|
Geplaatst:
wo aug 27, 2008 9:23 pm |
  |
| Alex de Jong schreef: | | En ja, ik heb toch zeker anderhalf jaar een paardenstaart gehad. |
Als ik me niet vergis was dat in 2004 in Leiden dat ik dat heb gezien. Het was in ieder geval een beurs waarop je voor het eerst PF verkocht. Als ik mij goed herinner, natuurlijk. |
_________________ Publicaties:
2009 - Pure Fantasy #15, Keep them Rolling #4-09
2008 - Pure Fantasy #11, Keep them Rolling #4-08 |
|
    |
 |
Ziburan
Site Admin

|
Geplaatst:
do aug 28, 2008 8:08 am |
  |
| Alex de Jong schreef: | haha, als ik de taal niet zou kennen, zou ik dan hebben kunnen bedenken dat ik 'no hablo Espagnol' moest zeggen om in dezelfde taal aan te geven dat ik het niet weet?
| Je moet het dan wel goed doen he.
No hablo castillano (No áblo casti-jáno) is correct, dan spreek je geen Spaans Spaans.
No hablo espaņol (spreek uit: No áblo espanjol) zeg je als je geen Zuidamerikaans Spaans spreekt. Dus espaņol en niet espagnol (dat is wellicht Italiaans). |
_________________ De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt. |
|
      |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
do aug 28, 2008 10:18 am |
  |
Haha, ik heb niet gezegd dat ik de taal vloeiend spreek, dan wel schrijf, Zib  |
_________________ De komende tijd steek ik veel tijd in mijn eigen schrijfprojecten. Hier tref je een speciale pagina over mijn schrijfprojecten.
Twitter: @Pure_Fantasy |
|
    |
 |
|
|