| Auteur |
Bericht |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
do jan 14, 2010 1:01 pm |
  |
Pure Fantasy wordt volwassen! Schitterende verhalen en lekkere illustraties van grote namen, waaronder Luis Royo!
Erotische verhalen in Pure Pantasy 18+
Binnenkort (februari 2010) verschijnt Pure Fantasy nummer 18. Dan zijn we, weliswaar in ons zesde levensjaar, maar met nummer 18 bij de abonnees op de mat, volwassen! Tijd dus voor een extra editie voordat nummer 19 verschijnt: PF18+ (april 2010). Inderdaad een 'stoutere' uitgave; alleen apart te bestellen, dus NIET standaard voor de abonnees...
Omdat we voor deze 'stoute' uitgave extra uit willen kleden... eh... pakken, hebben we Romano Molenaar, tekenaar van o.a. Storm, gevraagd een coverillustratie te maken. Ook zullen andere getalenteerde illustratoren (zoals de bij jullie bekende 'huisillustratoren' Jos Weijmer, Iris Compiet, Remco Nieboer en Melchior van Rijn) tekenen voor frivolere, fraaie platen in het binnenwerk (in kleur). Ook enkele collega's van Romano zullen kleurenprenten voor het binnenwerk afleveren, zoals Ralf van der Hoeven, die tekende voor het plaatje hierboven! En ook hebben we Luis Royo bereid gevonden om prenten aan te leveren voor deze hele speciale (hardcover) editie. Naast bekende namen die je al eens in PF hebt aangetroffen, ook enkele nieuwe namen. We zijn zelfs nog bezig buitenlandse grootheden te lokken om hun erotische fantasieën aan jullie, lezers, toe te vertrouwen. Stan Nicholls (orcs) heeft ons zijn verhaaltjes al toegestuurd en meer volgen. Kortom: PF18+ wordt in alle opzichten een unieke ervaring! Bestel 'em nu via onze webshop! (www.fantastischeboeken.nl) |
_________________ De komende tijd steek ik veel tijd in mijn eigen schrijfprojecten. Hier tref je een speciale pagina over mijn schrijfprojecten.
Twitter: @Pure_Fantasy
Laatst aangepast door Alex de Jong op zo sep 11, 2011 12:04 pm, in totaal 2 keer bewerkt. |
|
    |
 |
Shera
PF redactielid

|
Geplaatst:
do jan 14, 2010 7:27 pm |
  |
|
   |
 |
Puzemuze
Beginnend schrijvenaar

|
Geplaatst:
vr jan 15, 2010 12:53 pm |
  |
Ben heel benieuwd, wat gaaf dat er van die 'grote' illustratoren meewerken!
Ik word alleen niet bijzonder wijs uit de tekst: wat is nu het precieze verschil tussen soft- en hardcover? Alleen de handtekeningen (en de cover uiteraard )? Of zitten de tekeningen van Luis Royo ook alleen in de hardcover editie?
| Quote: | | En ook hebben we Luis Royo bereid gevonden om prenten aan te leveren voor deze hele speciale (hardcover) editie. |
|
_________________ Das größte Wunderding ist doch der Mensch allein: Er kann, nachdem er's macht, Gott oder Teufel sein. |
|
  |
 |
wout jut
PF abonnee

|
Geplaatst:
vr jan 15, 2010 1:04 pm |
  |
|
   |
 |
seraphim
Schrijvenaar pur sang

|
Geplaatst:
vr jan 15, 2010 1:09 pm |
  |
Ik vind hardcovers erg onhandig, dus zou ook graag weten of er behalve de kaft nog een verschil is. |
_________________ Op zoek naar proeflezers? Neem een kijkje bij De Leesproeverij. |
|
  |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
vr jan 15, 2010 1:59 pm |
  |
| Puzemuze schreef: | Ben heel benieuwd, wat gaaf dat er van die 'grote' illustratoren meewerken!
Ik word alleen niet bijzonder wijs uit de tekst: wat is nu het precieze verschil tussen soft- en hardcover? Alleen de handtekeningen (en de cover uiteraard )? Of zitten de tekeningen van Luis Royo ook alleen in de hardcover editie?
| Quote: | | En ook hebben we Luis Royo bereid gevonden om prenten aan te leveren voor deze hele speciale (hardcover) editie. |
|
Yep, de hardcover heeft een aantal extra's. Niet alleen de cover is hard, maar ook zitten er prenten van Luis Royo in. Die zullen er in de sortcover niet bij zitten, want tja, Luis wil wel in een boek met klasse uitstraling en niet in een pocket Daarnaast zullen we in de hardcover ook nog enkele verhalen van internationaal vermaarde auteurs zetten (zoals o.a. Stan Nicholls, die we niet in de softcover plaatsen...) |
_________________ De komende tijd steek ik veel tijd in mijn eigen schrijfprojecten. Hier tref je een speciale pagina over mijn schrijfprojecten.
Twitter: @Pure_Fantasy
Laatst aangepast door Alex de Jong op di jan 26, 2010 12:03 pm, in totaal 1 keer bewerkt. |
|
    |
 |
Puzemuze
Beginnend schrijvenaar

|
Geplaatst:
vr jan 15, 2010 2:19 pm |
  |
Oh.. Verdorie.  |
_________________ Das größte Wunderding ist doch der Mensch allein: Er kann, nachdem er's macht, Gott oder Teufel sein. |
|
  |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
vr jan 15, 2010 2:36 pm |
  |
Ik heb je besteling voor de softcover omgezet naar een hardcover
Heb je Zilvernimf van Bianca al ontvangen? |
Twitter: @Pure_Fantasy |
|
    |
 |
Puzemuze
Beginnend schrijvenaar

|
Geplaatst:
vr jan 15, 2010 3:04 pm |
  |
Yes!
Zilvernimf is binnengekomen inderdaad, wat een prachtig boekje! Ik heb nog niet echt de tijd gevonden om echt te beginnen met lezen, maar ik ben alvast helemaal weg van de illustraties.  |
|
  |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
zo jan 24, 2010 11:14 pm |
  |
de cover van Romano! |
|
    |
 |
Schlimazlnik
Schrijvenaar pur sang

|
Geplaatst:
zo jan 24, 2010 11:23 pm |
  |
Het overtreft mijn verwachtingen. Zelfs na de Romano-special in de laatste Eppo  |
|
|
   |
 |
Shera
PF redactielid

|
Geplaatst:
zo jan 24, 2010 11:47 pm |
  |
Wauw!!!!!!
Wat ontzettend mooi! |
_________________ -------------------------
www.magictales.nl |
|
   |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
ma jan 25, 2010 12:10 am |
  |
Het plaatje is hier wat klein omdat dit de low res is die ik op de website heb gezet, maar als je de high res zou kunnen bekijken... zo mooi! Ik heb die alleen niet op het web willen zetten, want wil niet dat mensen met dit plaatje gaan sjouwen. Het is speciaal voor PF gemaakt en dus ook een beetje van mij  |
|
    |
 |
fred
PF abonnee

|
Geplaatst:
ma jan 25, 2010 1:03 am |
  |
Alex, hoe kan ik de hardcover van de 18+ bestellen? Is dit separaat van mijn abonnement? |
|
|
  |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
ma jan 25, 2010 1:28 am |
  |
Hoi Fred (mooie avatar heb je!)
Yep, 18+ is een uitgave die buiten het reguliere abonnement om gaat. Nummer 18 ligt nu bij de drukker (en verschijnt in februari (ipv maart)); daarna hebben we PF18+ als een extraatje voor de liefhebbers er tussen (verschijning april 2010) en daarna volgt, voor de reguliere abonnees nummer 19 (juni 2010).
De 18+ editie is er in een soft- en hardcovereditie, die overigens niet alleen qua cover (soft of hard) anders zijn, maar ook deels qua inhoud.
In beide tref je de Nederlandse bijdragen van Nederlandse auteurs, maar waar de softcover ook advertenties zal bevatten, zal de hardcover dit niet hebben. Daar staan dan weer wel plaatjes van Luis Royo in (als zijn agent de afspraken met ons nakomt!). Ook zijn we nog bezig met het vertalen van buitenlandse bijdragen. In hoeverre we die ook in de softcover zullen plaatsen, is nog even de vraag. (ik ben nog in het ongewisse over de exacte omvang, want er wordt nog hard aan deze uitgave(s) gewerkt; hopelijk snel meer duidelijkheid!)
Bestel 'em nu via onze webshop! (www.fantastischeboeken.nl) |
|
    |
 |
|
|