|
|
| Auteur |
Bericht |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
wo dec 02, 2009 10:14 pm |
  |
Eindelijk. Nog even en we zijn volwassen. Maart 2010 verschijnt PF nummer 18, maar ook een speciale 'meer erotische editie': PF 18+. Deze editie is speciaal en valt niet zomaar bij je op de mat. Je dient deze apart te bestellen. Een paperback editie kost 9,95 euro; een speciale hardcover editie kost 19,95.
Beide edities zijn reeds nu te bestellen. Ook hier geldt: vink automatische incasso aan om te reserveren. We zullen de betaling pas incasseren zodra we de boekjes op de bus doen! Wees er snel bij, want op=op.
Deze uitgave is alleen apart te bestellen en zit niet bij een abonnement inbegrepen! Niet iedereen wil immers sexy verhalen ontvangen Want deze editie met 18+ verhalen is kinky. Erotischer en sexier dan de doorsnee PF-uitgaven. In paperback en hard cover!
PF 18+ telt vijftien verhalen van diverse auteurs, zoals: Jaap Boekestein, Jack Lance, Brad Winning, Cocky van Dijk, Bianca Mastenbroek, Ciska Buisman, Django Mathijsen, Jack Schlimazlnik, Corrie Eelkema, Marjoke Linckens, Aniad Haen, Claudia van Arkel en Frank Norbert Rieter.
Romano Molenaar, de man die het Stormwerk van Don Lawrence na diens dood voortzette, tekent voor de (prikkelende) cover. In het binnenwerk (circa 225 pagina’s) tevens kleurenprenten van diverse illustratoren, waaronder Iris Compiet, Jos Weijmer, Melchior van Rijn, Ralf van der Hoeven, Zaza Wouters en Romano.
Bestel de hardcover voor 19,95 euro
Bestel de paperback voor 9,95 |
_________________ De komende tijd steek ik veel tijd in mijn eigen schrijfprojecten. Hier tref je een speciale pagina over mijn schrijfprojecten.
Twitter: @Pure_Fantasy
Laatst aangepast door Alex de Jong op zo sep 11, 2011 12:04 pm, in totaal 3 keer bewerkt. |
|
    |
 |
Watergeest
Gepassioneerd schrijvenaar

|
Geplaatst:
vr dec 25, 2009 12:37 am |
  |
Ik kijk er al naar uit. Maar wat ik nog niet helemaal begrijp is waarom hier verder geen vooraankondigingen van de volgende PF staan. Wel dat PF 17 is verschenen, maar dat bericht hoort hier niet want het is geen vooraankondiging meer.
Actie beste redactie. Doe ons verlekkerd en verlangend uitzien naar het volgende nummer van ons lijfblad (o.i.d.). |
|
|
   |
 |
Hanane
Nar

|
Geplaatst:
zo dec 27, 2009 9:16 pm |
  |
AHAHHAH, nee inderdaad ik heb geen behoefte aan kinky stories. O.O |
|