| Auteur |
Bericht |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
di jul 14, 2009 10:21 pm |
  |
Eenentwintig fantastische verhalen van diverse auteurs
De schrijfwedstrijd ter ere van het 75-jarige jubileum van de Brugse Boekhandel heeft nogal wat teweeg gebracht. Maar liefst 86 verhalen dongen mee naar de Grote Brugse Boekhandel Fantasy Award. Zaterdag 25 juli om 16.00 uur zal het resultaat hiervan, de verhalenbundel ‘Fantastisch Strijdtoneel’; een compilatie van de beste 21 inzendingen, worden gepresenteerd. We hopen dat jij er bij kunt zijn!
Fantastisch Strijdtoneel is een bloemlezing van de beste 21 inzendingen, geselecteerd door jurylid en Pure Fantasy uitgever Alex de Jong, met bijdragen van: Anne Witberg, Bianca Mastenbroek, Jaap Boekestein, Django Mathijsen, Pieter Koolwijk, Cocky van Dijk, Hay van den Munckhof, Karlien van Houtte, Martijn Lindeboom, Patrick Brannigan, Fred Rabouw, Néhmoura, Lillian Veenhof, Rik van Woerkum, Marlies Winnepenninckx en Jos Lexmond. Fantastisch Strijdtoneel wordt uitgegeven door Books of Fantasy, de imprint van Attest Fantasy, uitgever van het fantastische kwartaalblad Pure Fantasy.
Fantastisch Strijdtoneel; 128 pagina's; prijs 9,95 euro; ISBN: 9789460860027; te bestellen via www.booksoffantasy.nl. |
_________________ De komende tijd steek ik veel tijd in mijn eigen schrijfprojecten. Hier tref je een speciale pagina over mijn schrijfprojecten.
Twitter: @Pure_Fantasy
Laatst aangepast door Alex de Jong op ma sep 28, 2009 8:53 am, in totaal 3 keer bewerkt. |
|
    |
 |
Hay van den Munckhof
Gepassioneerd schrijvenaar
|
Geplaatst:
wo jul 15, 2009 12:12 am |
  |
Het eerste dat mij bij de uitslag opviel, was het overweldigende aantal Nederlanders bij die eerste twintig.
En dat terwijl ik naast Seraphim nog wel wat meer Belgische PF-ers ken die een héél goed verhaal kunnen schrijven.
Toen ik niet bij die eerste 20 bleek te zitten, rekende ik al nergens meer op. Het doet me des te meer deugd dat ik toch in die bundel kom!
Ik zit intussen wel te prakkezeren over de vraag of ik nu 21e of 81e geworden ben.  |
_________________ http://hayvandenmunckhof.wordpress.com/ |
|
    |
 |
Ishtarsarrow
Groot fantasyliefhebber

|
Geplaatst:
wo jul 15, 2009 8:54 am |
  |
Krijgen diegenen die er met een verhaal instaan er sowieso eentje thuis gestuurd? |
_________________ ~Sometimes truth is stranger than fiction~ |
|
   |
 |
Pieter

|
Geplaatst:
wo jul 15, 2009 8:58 am |
  |
Ik geloof dat de uitgever het liefst heeft dat de auteurs op de boekpresentatie komen. Hoe meer volk, hoe beter Maar volgens mij krijg je anders je exemplaren thuis gestuurd, mocht je niet komen. |
_________________ Vlo en Stiekel
------Winnaar Unleash Award 2009------
-Winnaar aanmoedigingsprijs PHP 2008-
|
|
     |
 |
Astrid

|
Geplaatst:
wo jul 15, 2009 9:54 am |
  |
Waar en waneer is deze presentatie? Of lees ik daar overheen?
Wat ontzettend leuk om zoveel bekende namen voorbij te zien komen. |
|
|
   |
 |
seraphim
Schrijvenaar pur sang

|
Geplaatst:
wo jul 15, 2009 10:44 am |
  |
| Hay van den Munckhof schreef: | Toen ik niet bij die eerste 20 bleek te zitten, rekende ik al nergens meer op. Het doet me des te meer deugd dat ik toch in die bundel kom!
Ik zit intussen wel te prakkezeren over de vraag of ik nu 21e of 81e geworden ben.  |
Ja, ik ook. Maar ach, een publicatie is toch belangrijker dan de plaats bij een wedstrijd, niet?
Ishtarsarrow is overigens ook een Vlaamse. Maar inderdaad wel vreemd dat het ook bij een Vlaamse wedstrijd weer overwegend Nederlanders zijn die scoren. |
_________________ Op zoek naar proeflezers? Neem een kijkje bij De Leesproeverij. |
|
  |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
wo jul 15, 2009 11:06 am |
  |
| Astrid schreef: | Waar en waneer is deze presentatie? Of lees ik daar overheen?
Wat ontzettend leuk om zoveel bekende namen voorbij te zien komen. |
Zaterdag 25 juli om 16.00 uur Brugse Boekhandel, Dyver 2, Brugge |
_________________ De komende tijd steek ik veel tijd in mijn eigen schrijfprojecten. Hier tref je een speciale pagina over mijn schrijfprojecten.
Twitter: @Pure_Fantasy |
|
    |
 |
Hay van den Munckhof
|
Geplaatst:
wo jul 15, 2009 8:09 pm |
  |
Seraphim schreef;
| Quote: | | Ishtarsarrow is overigens ook een Vlaamse. |
Ik zal het nooit meer over het hoofd zien!
| Quote: | | Maar ach, een publicatie is toch belangrijker dan de plaats bij een wedstrijd, niet? |
Zeker weten!  |
_________________ http://hayvandenmunckhof.wordpress.com/ |
|
    |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
wo jul 15, 2009 10:06 pm |
  |
Hay en Karlien: jullie inzendingen vielen net buiten de top twintig, maar ze vielen mij wel in positieve zin op. En tja, aangezien ik nu eenmaal een eigenwijze uitgever ben... |
Twitter: @Pure_Fantasy |
|
    |
 |
Janus
auteur van de Duiveltrilogie

|
Geplaatst:
vr jul 17, 2009 3:01 pm |
  |
Ik ga ook deze bundel aanschaffen, want ik houd van korte verhalen en heb van veel van de deelnemers al eerder goede verhalen gelezen . Als ik eerlijk ben vind ik de cover echter wat minder gelaagd (maar wellicht is hij op groot formaat mooier). |
_________________ Groeten,
Adrian Stone
www.adrianstone.com |
|
   |
 |
Shera
PF redactielid

|
Geplaatst:
vr jul 17, 2009 4:06 pm |
  |
Ben zo blij, ben zo blij, ben zo blij  |
_________________ -------------------------
www.magictales.nl |
|
   |
 |
Anaïd Haen

|
Geplaatst:
za jul 18, 2009 9:27 am |
  |
Er is niets mooiers dan jezelf in druk te zien verschijnen! Allemaal van harte gefeliciteerd met deze mooie bundel, ik wil er eentje! |
_________________ www.anaidhaen.nl
www.fantastels.nl
Winnares UA 2010
Fladder |
|
    |
 |
Anne
Gevorderd schrijvenaar

|
Geplaatst:
za jul 18, 2009 10:57 am |
  |
Wie zijn er eigenlijk van plan om te gaan? Ik kom zelf met man en misschien met dochter. Ik hoop nog een paar bekenden (en onbekenden) te ontmoeten.  |
|
|
  |
 |
Hay van den Munckhof
|
Geplaatst:
za jul 18, 2009 11:46 am |
  |
|
    |