|
|
| Auteur |
Bericht |
Jeekay
Gepassioneerd schrijvenaar

|
Geplaatst:
wo dec 08, 2010 9:39 pm |
  |
In navolging van Ard geef ik een ieder hierbij de mogelijkheid om mijn verhaal af te kraken, op te hemelen, uit te pluizen en wat nog meer.
Geen kritiek op de illustratie van Suzan Bongers, want die is geweldig. |
_________________ De pen is machtiger dan het zwaard, tenzij je niet kunt schrijven of erg handig bent met het zwaard.
Doe mee met Weerwolven! Het is leuk! |
|
   |
 |
Alex de Jong
site admin/uitgever PF

|
Geplaatst:
do dec 09, 2010 12:50 am |
  |
| Jeekay schreef: | | Geen kritiek op de illustratie van Suzan Bongers, want die is geweldig. |
Dit compliment zal ze enorm op prijs stellen, Jeekay! |
_________________ De komende tijd steek ik veel tijd in mijn eigen schrijfprojecten. Hier tref je een speciale pagina over mijn schrijfprojecten.
Twitter: @Pure_Fantasy |
|
    |
 |
Schlimazlnik
Schrijvenaar pur sang

|
Geplaatst:
zo dec 12, 2010 11:43 am |
  |
SPOILERS
Ik vond het een goed verhaal, het stak goed in elkaar. Natuurlijk weet ik niet wat je opzet was, want sinds in het begin al een zandloper werd genoemd ging ik raden wie die hoofdpersoon was.
Die zandloper heeft De Dood in klassieke verhalen, dus daar dacht ik aan. Kort erop worden twee van diens companen van de Vier Ruiters van de Apocalyps (het einde der tijden) genoemd. Daarop wordt niet helemaal gereageerd zoals ik denk dat Vader Tijd (of De Dood) dat zou doen. Dus kwam het einde toch wat onverwacht.
Toch een interessant thema.
Personificaties van natuurkundige verschijnselen zijn interessant. Misschien kan dat in SF nog worden verbeterd. Den aan "toen Tante Zwaartekracht een dagje vrij nam" of "Oom Magnetisme gaat vreemd". |
|
|
   |
 |
Mordicus
Beginnend Fantasyliefhebber

|
Geplaatst:
vr mrt 25, 2011 11:31 pm |
  |
imho: Dit verhaal bracht een glimlach op mijn gezicht. Kort maar leuk.
Is 2012 een verwijzing naar de Maya kalender?
Wat ik me afvroeg in dit verhaal is wat Chro dan niet, of te laat doet als Tijd zijnde, dat er steden vergaan of rampen gebeuren, terwijl ook duidelijk wordt gemaakt dat hij eigenlijk geen reet uitvoert behalve af en toe een zandloper omdraaien  |
|
|
  |
 |
Lannie
Beginnend Fantasyliefhebber

|
Geplaatst:
do apr 07, 2011 11:43 am |
  |
| Mordicus schreef: | imho: Dit verhaal bracht een glimlach op mijn gezicht. Kort maar leuk.
Is 2012 een verwijzing naar de Maya kalender?
Wat ik me afvroeg in dit verhaal is wat Chro dan niet, of te laat doet als Tijd zijnde, dat er steden vergaan of rampen gebeuren, terwijl ook duidelijk wordt gemaakt dat hij eigenlijk geen reet uitvoert behalve af en toe een zandloper omdraaien  |
Maar we hebben geen idee van de destructieve kwaliteiten van zand als ze in een te lang geleden omgedraaide zandloper zitten... weet jij veel, misschien veroorzaakt dat wel verkeerde aardstralen, magnetische verschuivingen, verstoringen in tectonische platen... ik vond het wel een leuk idee.
Arme Chro  |
_________________ "The internet is a place where nothing happens, and you need to take advantage of that!"
~Strongbad |
|
  |
 |
|
|
|
Volgende onderwerp
Vorige onderwerp